Podatki o podjetju

Spletno trgovino SamoZame.si upravlja:
Nives Petroša s.p.
Cesta na Brdo 77
1000 Ljubljana
Slovenija

ID za DDV: SI81677561
Matična številka: 6581587000
IBAN: SI56 3400 0101 6629 525
Banka Sparkasse, SWIFT: KSPKSI22XXX

E-pošta: info@samozame.si

Z oddajo spletnega naročila/nakupa se potrdijo splošni pogoji, ki veljajo za uporabo spletne strani SamoZame.si

Uporaba spletne strani

Pravico do nakupa v spletni trgovini SamoZame.si ima vsak, ki obišče spletno stran. Za nakup se ni potrebno registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobiš uporabniško ime, ki je enako naslovu tvoje e-pošte in geslo. Če želiš svoj naslov e-pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to kadarkoli storiš v svojem uporabniškem profilu

Dostopnost informacij

Spletna trgovina SamoZame.si (v nadaljevanju: prodajalec) se zavezuje, da ti bo omogočila vpogled v naslednje informacije:

  • identiteto in osnovne poslovne podatke upravnika spletne strani in trgovine,
  • kontakt za hitro in učinkovito komunikacijo (npr. e-pošta),
  • informativni opis prodajnih izdelkov,
  • osnovne značilnosti izdelkov,
  • prodajno ceno izdelka z vključeno davčno stopnjo,
  • osnovne informacije o dostavi, vračilu,
  • dostopnost izdelkov v razumnem roku,
  • informacije za dostavo naročila na tvoj naslov,
  • različne možnosti plačila,
  • strošek priprave in dostave izdelkov,
  • informacije o možnosti odstopa od pogodbe, rokih in pogojih za odstop in morebitnimi stroški, ki nastanejo zaradi odstopa (npr. strošek vračila izdelka),
  • informacije o postopku v primeru pritožbe, kjer bo navedeno na koga se lahko obrneš za uspešno rešitev pritožbe.

Izbor izdelkov in njihove cene

Zaradi hitrega prilagajanja ponudbe izdelkov se njihovo število in cene v spletni trgovini SamoZame.si redno ažurirajo in spreminjajo. Vse cene že vključujejo DDV. Pri prehranskih dopolnilih znaša davčna stopnja 9,5%, pri kozmetičnih izdelkih znaša davčna stopnja 22%. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Pridržujemo si pravico do rednega pregleda in morebitne spremembe cen. V primeru, da je prikazana cena v spletni trgovini predmet tipkarske napake ali tehnične težave, si pridržujemo pravico, da te o ugotovljeni napaki ali težavi obvestimo pred pošiljanjem izdelkov. V tem primeru si prav tako pridržujemo pravico, da naročilo storniramo in ugotovljeno napako v najkrajšem možnem času urgentno popravimo. V tem primeru bomo poiskali najboljšo možno rešitev za nastalo situacijo in se ti oddolžili za razumevanje.

Opis izdelkov in lastnosti delovanja

Vsebina in informacije na spletnih straneh SamoZame.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor ne služijo kot nadomestilo za nasvet zdravstvenega osebja in niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč. Navedeni opisi izdelkov so pripravljeni s strani proizvajalca in niso bili pregledani in potrjeni s strani slovenskih državnih inštitucij ali Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso namenjeni zdravljenju ali preprečevanju bolezni.

V primeru, da že jemlješ zdravila, druga prehranska dopolnila ali uporabljaš dermatološko predpisane izdelke za nego in zaščito kože, se pred kombiniranjem le teh z izdelki v spletni trgovini SamoZame.si posvetuj s svojim zdravnikom ali dermatologom.

Sklenitev kupoprodajne pogodbe

Kupoprodajno pogodbo v spletni trgovini SamoZame.si skleneš v trenutku, ko ti pošljemo prvo elektronsko sporočilo o potrditvi tvojega naročila. Od tega trenutka so vse cene in pogoji nakupi določeni, razen za primer iz prejšnjega odstavka (tipkarska napaka, tehnična težava).

Kupoprodajna pogodba oz. prvo elektronsko sporočilo o potrditvi tvojega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku in ti je vedno na voljo na tvojo pisno zahtevo. 

Rok oddaje naročila in dostave

Maksimalno se bomo potrudili, da bodo vsa tvoja naročila, oddana med delavnikom do 15. ure, v primeru plačila preko Paypala, s plačilno kartico ali po povzetju, odposlana na tvoj naslov še isti dan. Naročila, ki jih označiš z izbiro plačila po predračunu pa bodo odposlana v naslednjem dnevu po prejemu nakazila na naš poslovni račun. Vsa tvoja naročila, ki bodo naročena po 15 uri, med vikendom ali prazniki bodo odposlana naslednji delovni dan. Pri izdelkih, ki trenutno niso na zalogi se dostava prestavi na prvi naslednji dan, ko prispejo na zalogo. V primeru povečanega obsega naročil si pridržujemo pravico do krajšega zamika oddaje naročenih izdelkov v dostavo. 

Načini plačila

Spletna trgovina SamoZame.si omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju preko Pošte Slovenije, 
  • plačilo po predračunu z UPN nalogom na račun podjetja SI56 3400 0101 6629 525,
  • s Paypalom na račun podjetja.

Stroški pakiranja in dostave znotraj Republike Slovenije znašajo 6,00 EUR.

Izdelki v spletni trgovini SamoZame.si trenutno niso na voljo za dostavo izven Republike Slovenije. V primeru, da potrebuješ izdelke z dostavo izven Republike Slovenije nam pošlji sporočilo na info@samozame.si.

Izdaja računa

Po prejetem plačilu in uspešni dostavi naročenih artiklov prejmeš račun v PDF obliki na e-naslov, ki je bil naveden ob oddaji naročila. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Pred oddajo naročila preveri podatke, ki so navedeni za plačilo. Ob prejemu računa preveri pravilnost podatkov s podatki, ki so bili navedeni pri oddaji naročila. Reklamacijo računa sprejemamo v 8 dneh od datuma izstavitve.

Koda za popust 

Koda za popust oziroma promocijska koda ti prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine SamoZame.si. Aktivno kodo najdeš na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu SamoZame.si ali preko drugih medijev. Koda ti prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov pri nakupu izdelkov ali brezplačne dostave. Vse koda so časovno omejene zato jo izkoristi v navedenem roku trajanja, drugače bo žal neveljavna.

Kako uporabiš kodo za popust:
• Izberi izdelke, ki jih želiš kupiti in jih dodaj v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”Promocijska koda” vpiši kodo za popust in klikni gumb ”Potrdi”.
• Za vsak nakup lahko uveljaviš le eno kodo za popust.
• Ko vpišeš kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene tvojega trenutnega naročila. Na koncu je naveden znižani znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa izdelkov

  1. Kako izberem izdelek?
    Na spletni strani SamoZame.si izberi izdelek in klikni na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želiš zaključiti nakup, klikni na gumb ”Prikaži košarico” in odprla se bo stran kjer lahko vneseš svoje podatke za oddajo naročila.
  2. Kako odstranim izdelek iz košarice?
    Na spletni strani SamoZame.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, klikni nanjo in prikazali se bodo izdelki, ki so bili dodani v nakupovalno košarico. Če želiš odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, moraš klikniti na ikono košarice in pritisniti križec v krogcu, ki je poleg izdelka, ki ga želiš odstraniti.
  3. Kako opravim nakup?
    Za uspešno dokončanje naročila izpolni naslednja polja:
  • Naslov za dostavo: Za uspešno dostavo in izdajo računa nam moraš zaupati naslednje obvezne podatke (označene z *): ime, priimek, ulica, poštna številka, mesto, telefon, e-pošta.
  • Način in strošek dostave: Naročene izdelke ti bo dostavila Pošta Slovenije, strošek za dostavo znaša 6,00 EUR. Pri naročilu izdelkov nad 60 EUR je strošek dostave brezplačen.
  • Način plačila: Izberi način plačila, ki ti najbolj ustreza: plačilo po povzetju (trenutno ni na voljo), plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilo z debetno/kreditno kartico.
  • Promocijski kupon: Če imaš veljaven promocijski kupon za popust, vpiši njegovo kodo v ustrezno polje in klikni gumb Unovči kupon.
  • Pregled naročila: V desnem polju Tvoje naročilo so prikazani izdelki, ki so bili dodani v nakupovalno košarico. Navedeni so ime, količina, cena, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo. Prosimo, da pred zaključkom naročila skrbno preveriš, če so vsi navedeni podatki pravilni..

4. Kako zaključim naročilo?
Pred oddajo naročila ponovno preglej in preveri vse vnesene podatke o naročenih izdelkih, dostavi in načinu plačila. V primeru ustreznosti vseh podatkov svoje naročilo potrdiš s klikom na gumb “Potrdi nakup”. V primeru uspešne potrditve nakupa se bo odprla stran s potrditvijo in obvestilom, da je bil nakup uspešno opravljen. V primeru težav ali napake pri potrditvi nakupa pošlji sporočilo na info@samozame.si.

Želiš naročiti preko podjetja (pravna oseba)? Postopek oddaje naročila je popolnoma enak za pravne in fizične osebe. Pri primeru, da naročaš v imenu podjetja dodatno vnesi naziv podjetja, naslov za dostavo, v polje Opombe pa dopišeš davčno številko podjetja. Kot podjetje lahko poravnaš znesek nakupa na enak način kot fizična oseba (predračun, po povzetju, Paypal, debetne/kreditne kartice).

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila prejmeš potrdilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto.
  • V primeru, da bo potrebno zagotoviti uspešno dobavo si pridržujemo pravico, da te pred ali med oddajo pošiljke pokličemo na posredovano telefonsko številko. 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, imaš pravico, da nam v 14 dneh pošlješ pisni odstop od pogodbe (e-pošta: info@samozame.si). Pri morebitnem odstopu ni potrebno navajati razlogov za tvojo odločitev.
  • V primeru odstopa od pogodbe nam najkasneje v roku 14 dni po prejetem sporočilu o odstopu, vrni naročene izdelke na naslov: Nives Petroša s.p., Cesta na Brdo 77, 1000 Ljubljana. Vračilo izdelkov sprejemamo samo po pošti, osebno vračilo ni možno. Morebitni poštni stroški tvojega vračila izdelkov se žal ne povrnejo. Pošiljke z odkupnino ne sprejemamo tako da bo takšna pošiljka žal vrnjena na tvoj naslov.
  • Pri morebitnem vračilu morajo izdelki ostati nepoškodovani, v nespremenjeni količini in originalni embalaži. Edina izjema je, če je bil prejeti izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali pa se je njegova količina zmanjšala brez tvoje krivde (npr. poškodba pri dostavi, napačna dostava). Vljudno prosimo, da se transportna škatla in embalaža izdelka odpirata previdno, da ne pride do poškodbe, saj je embalaža izdelka sestavni del izdelka. V primeru poškodovanja embalaže izdelka si pridržujemo pravico do znižanja zneska vračila do 20% vrednosti izdelka.
  • Ob morebitnem vračilu blaga pošlji tudi račun, ki je bil izdan za tvoje naročilo. Poleg računa pa dopiši še svoje osebne podatke in podatke za vračilo kupnine za vrnjene izdelke. Vračilo plačila bo opravljeno v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe in vračilu izdelkov. 
  • V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bila izkoriščena promocijska koda, se ta vrednost upošteva kot popust in se ne vrne. Na navedeni račun se vrne znesek dejanske vrednosti vplačila za izbrani izdelek in ne vrednost, ki je navedena v spletni trgovini brez upoštevane kode. 
  • Vrednost promocijskega kupona ni izplačljiva v gotovini.

V primeru dodatnih vprašanj nam prosim piši na: info@samozame.si.

Obravnava poškodovane pošiljke in odškodnina

Če ob prevzemu pošiljke opaziš, da je transportna škatla fizično poškodovana, da kaže znake odprtja ali pa sumiš, da v njem manjka vsebina, je potrebno nemudoma sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da prejeto pošiljko odneseš na najbližjo pošto takoj ko opaziš poškodbo oziroma najkasneje v roku 15 dni od prevzema paketa. V primeru osebnega prevzema s strani poštnega uslužbenca pa ga je potrebno takoj ob prevzemu opozoriti, da se izpolni in podpiše obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije se bomo maksimalno potrudili, da bo odškodninski postopek čimprej rešen in zaključen.

Odgovornost za stvarne napake

Kot upravnik spletne trgovine SamoZame.si odgovarjamo za vse stvarne napake na izdelkih, tudi ko pričneš z njihovo uporabo, razen če so posledica tvoje nepravilne hrambe ali neustrezne uporabe. V primeru neznatne stvarne napake, ki nima vpliva na namen uporabe izdelka, se ta ne upošteva.

Varnost

Pri upravljanju spletne trgovine SamoZame.si uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa, shranjevanja tvojih osebnih podatkov in varnosti plačil.

Za varno avtorizacijo in transakcijo s kreditnimi karticami skrbita upravljalec Nives Petroša s.p. in Stripe. Avtorizacija kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri banki. Podatkov o tvoji kartici ne shranjujemo in do njih nimamo dostopa.

Komunikacija

Kot upravnik spletne trgovine SamoZame.si bomo s teboj komunicirali preko sredstev komunikacij na daljavo le, če prejmemo tvoje izrecno dovoljenje. Naša elektronska komunikacija bo vsebovala naslednje elemente:

  • prikaz pošiljatelja,
  • jasno in nedvoumno zadevo sporočila,
  • informacije o različnih akcijah, promocijah in drugih zanimivih ponudbah ali vsebinah.
  • način in možnost odjave od prejemanja naših sporočil, ki jo bomo izrecno upoštevali.

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina SamoZame.si in vsa njena vsebina, logotip, grafični in video elementi, slikovno gradivo in besedilo so zaščiteni in jih ni dovoljeno uporabljati ali reproducirati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Zavezujemo se, da bomo po svojih najboljših močeh zagotovili ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh SamoZame.si. Zaradi hitrega prilagajanja ponudbe izdelkov se njihovo število in cene v spletni trgovini SamoZame.si redno ažurirajo in spreminjajo. Kljub skrbnemu trudu pa se lahko zgodi, da se lastnost, cena ali rok dobave posameznega izdelka spremeni tako hitro, da ne uspemo pravočasno dopolniti oz. popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru te bomo obvestili o spremembah in ti omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla, hkrati pa bomo poiskali najboljšo možno rešitev za nastalo situacijo in se ti oddolžili za razumevanje.

Izključitev odgovornosti

V primeru tehničnih težav, vzdrževanja ali drugih nepredvidljivih situacij, si pridržujemo pravico onemogočiti obisk, dostop ali uporabo spletne trgovine SamoZame.si. V tem primeru se lahko prekličejo oddana naročila, ki so bila oddana v času omejene uporabe in delovanja spletne trgovine. V morebitnem primeru preklica naročil te bomo o preklicu obvestili v najkrajšem možnem času in sporočili navodila oz. ponudili rešitev za nastalo situacijo. Za varno uporabo in obisk spletne trgovine svetujemo uporabo ustrezne zaščite (nastavitev brskalnika, anti-virus aplikacije,…) za zagotavljanje varne oblike plačila naročila, komunikacije preko e-pošte in hrambe uporabniških podatkov (e-pošta, geslo).

Reševanje morebitnih sporov

Spoštujemo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov, zato se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja morebitnih pritožb.

V primeru morebitnega spora ali pritožbe smo na voljo preko e-pošte: info@samozame.si ali preko telefonske št. 031 822 333. Vsako morebitno pritožbo ali spor bomo obravnavali z vso resnostjo in v popolni zaupnosti. Najkasneje v roku 5 delovnih dni od prejema pritožbe bomo sporočili postopek nadaljnje obravnave in pričakovanega roka rešitve. Vsak vmesni korak do končne rešitve te bomo obveščali na posredovani e-poštni naslov.

Vsak morebitni spor bomo reševali v želji, da v najkrajšem možnem času najdemo sporazumno rešitev. V primeru neuspešnega medsebojnega sporazuma je v primeru sodnega reševanja spora pristojno sodišče v Ljubljani. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z ureditvijo iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES je za morebitno izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki so sproženi v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, priznana le platforma za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je na voljo na naslednji povezavi.

Predlogi in želje

Hvala za tvoje zaupanje in brskanje po spletni trgovini SamoZame.si. Ker bi radi, da bo resnično postala kraj, kjer si ti na prvem mestu, nam zaupaj svoje želje in predloge, katere kategorije, izdelke in vsebine si želiš videti v prihodnje. Prav tako bo dobrodošel vsak predlog kako še izboljšati tvojo uporabniško izkušnjo zato nam piši na info@samozame.si.

Hvala za tvojo pozornost!

Nives